« | » |
f_viewport_1 - jak powstawały tapety
Cały pancerz ma 2 miliony polygonów. Następny obrazek pokazuje, jak powstawały tapety:
http://www.joemonster.org/p/848087/f_viewport_2_jak_powstawaly_tapety
Następna tapeta: http://www.joemonster.org/p/848085/fallout2_apa_waiting_in_deserts_1920x1080
http://www.joemonster.org/p/848087/f_viewport_2_jak_powstawaly_tapety
Następna tapeta: http://www.joemonster.org/p/848085/fallout2_apa_waiting_in_deserts_1920x1080
Fallout - tapety
4 - po pięć rozdzielczości. 2 - po jednej rozdzielczości. 2 obrazki pokazują, co się je s takimi obrazkami.
LINKI:
Temat na NMA:
http://nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=61532
Wszystkie obrazki w .rar (oprócz dwóch - tych które mają tylko po jednej rozdzielczości i kolejnych dwóch - tych, które pokazują jak powstawały tapety)
http://www.mediafire.com/?47cyeed2hdgcxec
Autor: Andrius Bolcinuras.
« następny |
poprzedni » |
Kod HTML wszystkich zdjęć albumu do umieszczenia na dowolnej stronie:
Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?
Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą