Akurat co do 1. to rozwalałem ten sam budnynek kilka razy rozpoczynając demo od nowa i nigdy nie udało mi się zniszczyć go dwa razy tak samo. Inna sprawa, że dużo zależy gdzie rozmieścisz ładunki. Raz zdarzyło mi się, że w dodatku się zawalił cały, bo w środku nie bardzo miało go już co trzymać po potraktowaniu go zaledwie dwoma ładunkami na ścianach
Próbuję dopatrzyć się na filmikach na YT, gdzie w poprzednich RF wybuchy powodowały, że teren obrywał. Nie bardzo rozumiem co ty rozumiesz jako teren, czy wszystko co jest w zasięgu wybuchu, każdy przedmiot - to tak, obrywa w RF:G, czy też sama marsjańska powierzchnia - tego nie wiem, nie sprawdziłem - ale nic takiego w RF poprzednich nie mogę się dopatrzyć. Jeśli porównać to co na YT widziałem, do tego co w nowym RF:G, to jednak demolka kilkukrotnie większa, a wybuchy i zniszczenia, że hoho
Co do drugiego, sam za bardzo jeszcze nie niszczyłem pojazdów, zobaczy się czy są jakieś inne warianty, ale póki co jako jedyna wybuchowa broń jest rzucana mina, to niekoniecznie musi rozpieprzyć w drobny mak wóz opancerzony, choć jakby tak kilka zasadzić na samochód... na budynki działa
Z różnic to za fakt, że nie jest to już FPS a TPS daję plusa. FPSami rynek się już nasycił, natomiast TPSów ciągle mało. Sam preferuję perspektywę trzeciej osoby niż pierwszej.
Mi się podoba i czekam z niecierpliwością, aż pojawi się w sklepach