Ostatnio poznaliśmy rodzinę Padme...podobnie jak i ona sama...
Czy, będąc MG, chcesz namieszać graczom w głowach?
Nie dawaj graczom tego, co mogliby chcieć. Daj im więcej, niż mogliby sobie wyobrazić!
Chcieli bogactwa? Daj im rozległe imperium biznesowe. Chcieli władzy? Daj im władze nad wielkim państwem. Chcieli większej broni? Daj im arsenał nuklearny. Chcieli magii? Daj im możliwość tworzenia i niszczenia całych planet w mgnieniu oka.
Niektórych graczy oszołomią te możliwości; i świetnie. Niestety, niektórzy po prostu je zaakceptują i zaczną myśleć, jak można ich nadużyć. Spraw więc, żeby razem z możliwościami dostali wiele zobowiązań. Komplikacji. Nieprzewidzianych problemów. Przy czymś tak wielkim, naprawdę nie powinno to być trudne
Rozmowa o geologii jest bardziej romantyczna niż oryginalny dialog z filmu.
Zaraz...Anakin też wspominał coś o geologii:
Nie lubię piasku. Jest szorstki, ostry, drażniący i włazi wszędzie. Nie tak jak tu. Tu wszystko jest miękkie...i gładkie...
Hmm. Nadal uważam, że nasz dialog jest bardziej romantyczny.
Dobry MG wykorzystuje każdą możliwość, żeby stworzyć coś robiącego wrażenie na graczach. Jeśli któryś z graczy jest kreatywny i potrafi tworzyć niesamowite scenerie, odrobina zachęty może sprawić cuda.
Źródło: Darths & Droids
Archiwum komiksu
--
Żyj wiecznie lub umrzyj próbując.