Ostatnio wszyscy dostali, co prosili...
Jeśli zacząć traktować roboty jak istoty zdolne do bycia samodzielnymi postaciami (w sensie RPG-owym), od razu można dać im też inne cechy, wcześniej zarezerwowane jedynie dla istot "organicznych".
Do ekstremum sytuacje rozwinęła Futurama, gdzie mamy roboty tak śmiesznie ludzkie, że spotykamy bezrobotnych robotów-włóczęgów, roboty niepełnosprawne, roboty-obłąkanych przestępców i robota-sierotę z jedną bezużyteczną nogą i kulą zamiast ramienia.
Gwiezdne Wojny nie posuwają się aż do tego, ale kiedy się je przerabia na RPG, czemu nie pójść ten krok dalej?
R2 znalazł sobie całkiem przytulną kryjówkę, pomiędzy jakimiś przypadkowymi zbiornikami i rurami i innymi rzeczami, które akurat pasują do jego kształtu. Jest to oczywiście rezultat tego, że wyrzucił ostatnio 19 na Ukrywanie się (poprzedni pasek). Nie jest to może krytyczny sukces, ale i tak cholernie dobry rzut.
Jeśli chcesz nadać swojej postaci jakąś wadę lub skazę, uzasadnij ją. Nie za pomocą historii postaci jednak, ale jakąś zaletą którą może twoja postać uzyskać w zamian.
(No i powtarzamy: nie daj rozdzielić drużyny, ale nikt nie bierze sobie tego do serca)
Źródło: Darths & Droids
Archiwum komiksu
--
Żyj wiecznie lub umrzyj próbując.